مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-11حوادث

بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس عنبرآباد


فرماندار عنبرآباد از بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس جاده ای مردهک خبر داد که خارج از ساعات کاری با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده است.

  - ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد از بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس جاده ای مردهک خبر داد که خارج از ساعات کاری با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه 19 شهریورماه یکی از نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان عنبرآباد بر اثر اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده است.

یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان در گفت و گو با ایسنا درباره این اتفاق با اشاره به اینکه اگر چه مقتول، مسئول پایگاه اورژانس منطقه مردهک بوده، اما خارج از ساعات کاری به قتل رسیده، اظهار کرد: مظنون با پیگیری های انجام شده در کمترین زمان ممکن بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی از ابعاد مختلف حادثه در این زمینه ادامه دارد.

وی پرهیز از هرگونه پیشداوری را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست به شایعات و اما و اگرها توجه نکنند و اطلاع رسانی در این زمینه را از طریق رسانه ها و افراد ذیصلاح دنبال کنند.

افشاری پور افزود: با توجه به اینکه تحقیقات از مظنون توسط مقامات قضایی و اطلاعاتی آغاز شده لذا بعد از دستیابی به اخبار جدید مراتب را به اطلاع عموم خواهیم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس عنبرآباد

بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس عنبرآباد